Çırak


Kitap Adı: Çırak
Yazar: Alessia Gazzola
Yayınevi: Fantastik Kitap
Sayfa Sayısı: 414
Seri Sıralaması: 1. Kitap

Arka Kapak;

Alice Ailevi, genç bir adli tıp stajyeridir. Biraz kafası karışık ve sıklıkla aklı başka yerde olsa da mesleğiyle ilgili öğrenmesi gereken çok şey vardır. Çalıştığı enstitüde durmadan aşağılanmasına, üstleri tarafından mesleğe uygun görülmemesine karşın kesin olan şey, mesleğini çok sevdiğidir. 

Alice, Roma'daki o lüks daireye girdiğinde, yerde yatan genç kızın cesedini ve kanlar içindeki başını görünce bu davanın diğerleri gibi olmayacağını anlar Çünkü bu sefer kurbanı tanımaktadır. 

"Detaylar maalesef beni etkiliyor ve zaten genel olarak beni hep detaylar etkiliyor. Çıplak ve biraz da düztaban olan ayaklarıyla yerde yatıyor. Gulia'da gördüğüm şey beni gözyaşlarımı tutamayacak kadar etkiliyor. Kim bilir hangi işportadan aldığı renkli ve eskimiş bilekliği, önümde duran cesedin içinde bir zamanlar yaşam dolu genç bir kızın yaşadığını hatırlatıyor."

(Tanıtım Bülteninden)



Kitap Hakkındaki Yorumum;

Çırak bitti.
Öncelikle bir ana karakter bu kadar mı acemi ve aptal olur cidden hayret ediyorum. O kadar bariz ki bişe olacağı ve inadına sanki yapıyor sonra binbir tane özür. Neyse sakinim... Sonra da toparladın ama ilkten cidden berbattın Alice. Alice adli tıp stajyeri ama en beceriksizinden otopsi yapamaz, programlara katılamaz. Midesi bulanır falan iyide işin bu ve kendini iyi zannetme. Cidden çok öfkeliyim ya parçalamak istiyorum Alice'i. Cidden sakinim şimdi. Kitabın gidişatına bayıldım. İşlediği konu zaten ilgimi çekiyor  bu yüzden daha da sevdim. Alice adli tıp yapılacak ortama girince yerde yatan kızı tanıyor ve bu yüzden tüm otopsi de kaçınıyor. Herkes bu işin Alice'e göre olmadığını söylüyor hatta Patron bir yıl tekrar yapmasını istiyor. Aklı sürekli havada ve dalgın. Gulia isimli kadın ölmüş ama cinayet şüphesi var. Cinayeti kimin işlediği çözülmeye çalışılıyor ama işin içinde polis çok yok. Bu yüzden sevdim. Kurgu usta elinden çıkmış belli. Son derece meraklandırdı ve yazar şaşırtma yaptı👊🏿Son olarak aşık olduğum karakter Arthur'dan bahsetmek istiyorum😍 Hayallerimin erkeği bildiğin. Sürekli geziyor. Alice işi iyi bağladı tabi ki ve en yakınına güvenme! 


Yorumlar

Popüler Yayınlar