Kırık Kalpler Reçetesi


Kitap Adı: Kırık Kalpler Reçetesi
Yazar: Tom Formaro
Yayınevi: Novella Yayınları
Sayfa Sayısı: 336


Arka Kapak;

İşini çok seve, başarılı bir şef olan Dante Palermo tam evlenme teklifi edeceği gün sevgilisi Abby tarafından terk edilir. Bu da yetmezmiş gibi açacağı restoranın ortağı sırra kadem basar..

Hayat Dante' ye çok kötü bir şaka yapmaktadır.

Kırık kalpler reçetesi , Yemeği ve sevgiyi aynı mutfakta buluşturup okurlara aşk dolu bir hikaye vaat ediyor.
(Tanıtım Bülteninden)

Kitap Hakkındaki Yorumum;

Kırık Kalpler Reçetesi bitti.💔💔💔
Bu kitaba bayıldım hem eğlenceli hem de ee kırık kalp😅
Dante'ye bayıldım ya ah ahhh😍 
Bi Dante'de ben alabilir miyim acaba?🙄
Dante(😍) hem çok iyi niyetli hemde saf biraz ya. 
Dante bir aşçı, sevgilisi Abby(hiç hoşlanmadım) ile evlenme hayali kuruyor tabi bir restoran açmanın da.  Dante Abby tarafından  terk edilince kala kalıyor. Bu da yetmezmiş gibi restoran açacağı iş ortağı ortadan kayboluyor.😂😂 Dante o kadar mutsuz oluyor ki hızla kilo kaybediyor. Hayatını yeniden düzene koymakta istiyor tabi🤓 Bir gün Dante'nin mutfağında ölmüş büyükannesi ortaya çıkıyor ve Dante'ye aile sırrını veriyor. Kadın bildiğin gelip yemek yapıyor yahu! Neyse Dante yeni bir ortak buluyor John ve restoranı açıyorlar. Pane Robato. Bu arada John'un karısı Gloria tam bir ifrit. Büyükannesinin verdiği sır ile biraz yükselişe geçen Dante, mutlu oluyor ama hala kalbi paramparça.Ta ki şeye kadar şey😂 neyse kitap karakterlerini çok sevdim Kuş, Lexi, Charly. Olması gereken şekilde ilerledi ancak süreçte yaşadığı sıkıntılar karşısında aldığı kararları okumak çok iyiydi. Ve giden sevgili için üzülme yenisi daha iyi 😎 imajını sevdim tamam tam olarak böyle değildi ama olsun. Aşk ansızın karşınıza çıkabilir hiç ummadığın anda hiç ummadığın bir kişi ile. Dante'nin İtalya ile bağlantısını da çok sevdim. Kalpten seven, yemek yapan bir erkek🙈 daha ne olsun ki. Çok samimi sımsıcak bir hikaye😘

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar