Göz/Carrie



Kitap Adı:  Göz
Yazar: Stephen King
Yayınevi: Altın Kitaplar
Sayfa Sayısı: 223

Arka Kapak;

Tepki", "Medyum", "Hayvan Mezarlığı" gibi unutulmaz romanların ünlü yazarı...Stephen King'in kitapları tüm dünyada satış rekorları kırıyor...

Kitap Hakkındaki Yorumum;

Carrie yani Göz bitti.  Bir saniye Göz ne alaka ya niye Göz. Bence Carrie. Her neyse Carrie'ye üzülsem mi ondan nefret mi etsem bilemedim. King'in ilk kitabı okurken beni hiç etkilemese de beğendim gibi. Durun daha ilk kitabı. Şimdi tüm suçu Carrie'nin annesine atıp kaçıyorum.😅 Ah eskiden çok güzel olan zavallı korkunç Carrie. Kısaca bahsetmek gerekirse Carrie aşırı dindar annesi ile beraber yaşayan ve lisedeki tüm öğrenciler tarafından dışlanan bir öğrenci. Sürekli kirli ve lanetli olduğunu düşünüyor sebebi ise belli zaten. Bazı özel mevzulardan haberi yok. Sivilcelerinin çıkma sebebi tanrının onu lanetlemesi, kırmızı şeytan rengi giyilmez gibi birçok şey var.İçine kapanık ve bakımsız. Öğrenciler sürekli şöyle diyor( ayıp olcak ama) Carrie bok yer. Falan. Tabi bir kaç olay yaşayıp Telekinetik olduğunu keşfediyor ve bir anda ortalık karışıyor. Şimdi gelelim filmine 1976 ve 2013 versiyonlarını izledim ve kitaba daha uygun olan ve daha çok beğendiğim 1976 versiyonu bence bir göz atın.

Yorumlar

Popüler Yayınlar