Labirent Virüs Kodu

Kitap Adı: Labirent Virüs Kodu
Yazar: James Dashner
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 384

Arka Kapak;

Yalanlar açığa çıkacak. 

Gizemler çözülecek.
Taraflar belirlenecek. 
Gerçeklere siz bile hazır olmayabilirsiniz… 

Dünyanın sonu geldi: Yeryüzü kavruldu ve insanlık salgın hastalığın pençesinde. Kaosun ortasındaysa her şeyi değiştirme gücüne sahip biri var: Thomas. Bu, Thomas'ın ve sadece kendisinin yıkabileceği labirenti inşa etmesinin öyküsü. 

"Gizem dolu bir hayatta kalma macerası." 

-EW.com -


"Tırnaklarınızı kemirerek okuyacaksınız." 

-Publishers Weekly-


"Hakkındaki tüm ünlemli cümleleri hak ediyor!" 

-RT Book Reviews-


Dünyanın Sonu Gelmişti 

Ormanlar yanıyor, göller ve nehirler kuruyor, okyanuslar kabarıyordu. 
Sonra hastalık geldi, ateşi dünyayı sardı. 
Aileler öldü, şiddet hüküm sürdü, insanlar insanları öldürdü. 
Sonra sorulara cevap arayan İSYAN geldi. 
Ve mükemmel çocuğu buldular.
(Tanıtım Bülteninden)

Kitap Hakkındaki Yorumum;

Labirent Virüs Kodu 5/5✌🏻 Labirent serisini çok seviyorum ancak Ölüm Emri kitabı için hala aynı düşünceye sahibim. 'Keşke hiç olmasaydı.' 
Yeni kitap çıkıcak denildiği zaman korktum, cidden korktum çünkü Ölüm Emri gibi olmasını istemiyordum. 😍😍 Ölümcül Kaçış tadındaydı. Allahım o kadar mükemmeldi ki bayıldım. Çok amaa çoook iyiydi. Tüm karakterler vardı. 😭Chuck'ta tabi. Labirent'in doğuş hikayesi bu. Thomas'ın İsyan'a getirilişi, kendini geliştirmesi, arkadaşları yani herşeyi içeriyor. Onlar Labirent'e konulmadan önce de arkadaşlardı, hatta birinin kardeşi bile var. Labirent öncesinde de bir araya gelmek için kaçmak zorundalardı. Birbirlerinin ilk arkadaşlarıydılar. Alby, Minho, Newt ve hatta Gally. Bulundukları yeri gece toplanarak gezmeleri, ilk delilerle karşılaşmaları.😩😩Çok iyiydi.Teresa ve Thomas'ın gerçek adlarından tutunda Labirent'i adım adım inşa etmeye kadar herşeyiyle mükemmeldi. Bu arada Teresa'dan nefret ediyorum. Film karakterinden de. Herşey ustaca planlanmış. İlk adım ve hatta ikinci adım bile. Bu yüzden ilk iki kitapla bağlantılı geldi bana. Bence mutlaka okumalısınız. Kesinlikle.💕💁🏻😘 Benim en çok sevdiğim karakter yüne Newt oldu. Bu kitapta Minho'yu da çok sevdim. Çünkü onun yaşadığı şey çok ağırdı. İyi ki okumuşum😉🙈

Yorumlar

  1. Bence de kitap çok güzeldi ama sana bir şey soracağım: Sonunu ben pek anlamadım. Teresa'ya da mı ihanet ettiler yoksa Teresa mı ihanet etti? Yani sondaki mektubu Teresa kendisi mi yazdı yoksa Dr. Paige'in yazdığı sahte mektuplardan birişi miydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paige Teresa'ya mektup yazmasını söylüyor ve yazan da Teresa.Teresa ve Paige Thomas'a ihanet etti

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar