Son Yıldız


Kitap Adı: Son Yıldız
Yazar: Rick Yancey
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 382

Arka Kapak;


Düşman öteki. Düşman biziz. Düşman burada, yukarıda ve hiçbir yerde. Dünya'yı istiyorlar, dünya'nın bizim olmasını da. Bizi yok etmeye geldiler, bizi kurtarmaya da. 

Düşman onlar. Düşman kendimiz. Düşman her yerde ve hiçbir yerde. Bizi yok etmeye geldiler. Ve kurtarmaya. 

"Son HİT!" 

-Daily Mail-


"Hızı NEFES KESİCİ." 

-Heat -


"İnsanın içini kavuran, akıllardan çıkmayacak bir FİNAL." 

-Kirkus Review-


Tehlike uzakta mı yoksa soluğun kadar yakın mı? Tüm bilmecelerin altında tek bir gerçek yatıyor. Cassie ihanete uğradı. Hileci de. Zombi. Kuzu… ve gezegenimizde yaşamış 7.5 milyar insan. Önce Ötekiler, şimdi de bizim tarafımızdan. 

Sona yaklaşırken Dünya'da kalanlar, neyin daha önemli olduğuna karar vermek zorunda: Kendilerini mi… yoksa bizi insan yapan şeyi mi kurtaracaklar? 

"Modern bir bilimkurgu şaheseri…" 

-USA Today-


"Fırtınalı final kitabında zaman daraldıkça hikâye daha da keskinleşiyor. Elinizden bırakamayacağınız bu kitap, serinin ortaya koyduğu gerçeği kanıtlar nitelikte: Mesele başından beri uzaylılar değil..."

-Booklist-
(Tanıtım Bülteni)


Kitap Hakkındaki Yorumum;

Son Yıldız 3/5 #kitapyorumu
5.Dalga serisini çok sevdiğimi bilen bilir ancak bu kitap genel olarak beni birazcık hayal kırıklığına uğrattı. Hele ki sonu!! Malesef ki okumak işkence gibiydi. Ben ilk iki kitabı fazlasıyla sevmiş biri olarak kitabın sonunu böyle hayal etmemiştim. Okurken bana bazı bölümler kesik kesik geldi. Haa! Hiç mi güzel bölüm yok? Ya, olur mu? Misal kedili bölüm cidden çok iyiydi🐈. En başları da heyecanlı ve güzeldi. Ben en son kitap olarak genel bir değerlendirme yaptığımda ne yazık ki ilk iki kitap kadar iyi değil mi? 1. Dalga , 2. Dalga derken 5. Dalga kapıda. Peki uzaylı istilasında bunun amacı ne? Bu uzaylıların amacı ne? Tüm soruların cevabı bu kitapta var. Zombi, Kuzu, Hileci, Cassie ve Evan kaldığı yerden hayatta kalma mücadelelerine devam ediyor. Peki ya bir bedel ödenmeden hepsi hayatta kalabilir mi? Tabi ki de hayır... Ölüm mutlak yol. Zaten kitabı okurken bekliyordum birşey. Ay tüm kitap boyunca Evan çok tatlıydı 😍 En sevdiğim karakter o çünkü. Zombi de fena değil ancak Cassie mi? Asla 😂😂 Bir de tam olarak hatırlamasam da ilk iki kitap bu kadar küfürlü müydü? Okurken rahatsız olmadım. Bazı küfürler özellikle çok yerindeydi.👌🏻👍🏻 



Yorumlar

Popüler Yayınlar