Bayan Süper Kahraman


Kitap Adı:  Bayan Süper Kahraman
Yazar: Aslıhan Kostak
Yayınevi: Yakamoz Yayınları
Sayfa Sayısı: 224

Arka Kapak;

Nihan'a göre aşk, küçücük bir kalbe sığabilecek en büyük ve en güçlü duyguydu. Ve bu duyguyla tanıştığını fark ettiği gün, kalbi mutluluktan kanat takmış uçuyordu. Farkına varmadan içine sızıverdiği bu ilk aşk hikâyesi,Nihan'ı dünyanın en tatlı aptalı yapmıştı. Nihan, sahip olduğu tüm gücünüartık yalnızca bu hikâye için harcıyordu.Sahi bir erkek, kalbinde yer ettiği bir kızın hayallerini bir çırpıda değiştirebilir miydi? 

Hiçbir erkek arkasında bıraktıklarını toplamadan gidemezdi. Gitmemeliydi.

(Tanıtım Bülteninden)


Kitap Hakkındaki Yorumum;

Bayan Süper Kahraman bitti. Sanırım kitabın kokusuna karşı bir bağımlılığım oluştu. O kadar hoş bir kokusu vardı. Bir kaç sayfada bir koklayıp durdum. Gelelim konusuna; güzel bir aşk hikayesi beklemeyin zaten kapakta da yazıyor bir ayrılık hikayesi bu. Nihan'ın ayrılıpın acısını atlatmasını anlatıyor. Bol bol tatlı tarifleri var kitapta. Nihan'da her kız gibi tatlılar ile acısını dindirmeye çalışıyor. Yazarın kalemi güzel ve akıcı kendini okutuyor ancak gelelim ancaklı kısma ben Nihan'a ciddi olarak uyuz oldum. Ümit'in aldığı kararı ben olsam çoktan almıştım.😅😬 Nihan karakteri hoşlanmayacağım haraketlerle dolu bu yüzden team Ümit 😂😂 Nihan çok abartıyo kaç ay geçmiş üstünden hala Ümit diyor. Bu yüzden hayatına dönmesi uzun sürdü. Ya Nihan sana yakışıklı bir kahraman mı yok! Boşver diyesim geldi. Son bölümde Nihan iyi karar verdi. 👍🏻👍🏻

Yorumlar

Popüler Yayınlar