Sosyopat


Kitap Adı: Sosyopat
Yazar: Anna Snoekstra
Yayınevi: Arkadya Yayınları
Sayfa Sayısı: 288
Puanım: 5/5

Arka Kapak;

Söyleyeceklerim çok güçlü bir etki yaratacaktı. Boğazımdaki düğüm çözülmüş, parmak uçlarım karıncalanmaya başlamıştı. Artık çaresiz hissetmiyordum, kurtulacağımı biliyordum. Önce kadına, sonra adama baktım, bir süre bu anın tadını çıkardım. Yüzlerindeki ifadenin değişeceği zamanın zevkine varabilmek için onları dikkatle izledim.

"Adım Rebecca Winter. On bir yıl önce kaçırıldım."

On bir yıl önce öldüğü düşünülen Rebecca Winter'ın kimliğini çalan genç kadının tek amacı peşindeki polisleri atlatmaktır. Ancak bir anda kendisini gerçek Rebecca Winter'ın hayatını yaşarken bulur. Oysa hesaba hiç katmadığı bir şey vardır...

Yoksa sıradaki kurban kendisi mi olacaktır?

"Anna Snoekstra'nın bu heyecan verici romanı, genç bir kadının on bir yıldır kayıp olan bir kızın yok oluşunun ardındaki tüyler ürpertici gerçeği keşfetmesini anlatıyor. Acaba gerçeği keşfeden bu genç kadın, bir sonraki kurban mı olacak? Gerçekten farklı ve insanı geren bir şekilde anlatılmış… Suç romanlarında yeni bir yetenek doğuyor."

-Mary Kubica-
(Tanıtım Bülteninden)


Kitap Hakkındaki Yorumum;
Ben 
Sosyopat 5/5
Okurken bu kadar kendimi kaptıracağımı, bu kadar seveceğimi tahmin etmemiştim. Yaa ben çok sevdim. Hem çok akıcı hem de konu itibariyle beni kendine yapıştırdı kitap.😂 
On bir yıl önce Rebecca Winter bir anda ortadan kayboluyor dedektifler bir yere kadar arıyorlar Bec'i. En sonunda evinin yakınlarında çıkan yangında öldüğünü düşünüyorlar. Ancak bir süpermarket soygununda yakalanan bir kadın kaçamayacağını anlayınca adının Rebecca Winter olduğunu söylüyor. Yıllardır aranan Rebecca. Ailesine haber veriliyor sevgi dolu olacağını düşündüğü için Rebecca kimliğine bürünen ana karakterimiz ailenin yanına taşınıyor.
Peki Rebecca'ya aslında ne oldu?
Sıradaki kurban kendisi mi?
Çok güzeldi ya kitap 2 kısım olarak ilerliyor bi Rebecca'nın kaybolduğu zaman ikincisi ise yeni Rebecca'nın yaşadığı zaman. Son kısımlar özellikle çok iyiydi ve o 😂(spoi olur söyleyemem) iyi gizlenmiş ve kurgulanmış. 
Elinize alıp okumaya başlıyorsunuz ve bitiyor👍🏻👍🏻
Rebecca'nin anne babasına acayip uyuz oldum bu arada😤 Lizzie de biraz uyuzdu.

Yorumlar

Popüler Yayınlar