Christine


Kitap Adı: Christine
Yazar: Stephen King
Yayınevi: Altın Kitaplar
Sayfa Sayısı:  432

Arka Kapak;

Plymouth Fury model bir araba olan Christine'in geçmişinde pek çok gizemli olay vardır. Asıl sahibinin habis ruhunu taşıyan Christine, hurda haldeyken yeni sahibine satılır ve artık önlenemez olaylar zinciri yeniden başlar. Yeni sahibinin ona saplantı derecesinde bağlanması, sözüm ona tamiri sırasında aslında onun kendi kendini yenilemesi ve çevresine yaydığı ama sahibinin asla fark edemediği ölümcül enerji, Christine'in taşıdığı katil ruhun en belirgin ipuçlarıdır. Christine sahibinin tüm zaaflarını sonuna kadar kullanarak etrafına ölüm saçarken, çevredekiler olan biteni en sonunda fark ederek, çareyi kendi hayatlarına dahi mal olabilecek bir son hazırlamakta bulurlar. Artık iyiyle kötünün, yaşamla ölümün mücadelesi sona erecek, Christine için hesap zamanı gelecektir.

Kitap Hakkındaki Yorumum;

Christine 🚗 #kitapyorumu 
Kitabı çok beğendim akıcı ve okudukça keyif vericiydi ancak hep birşey eksik diye de düşünmedim değil. Eksikliği bulamadım. Ve hala favorim Sadist🔪
Christine Plymouth Fury model kırmızı bir araba. Ronald LeBay'a ait bir hurdayken satılık ilanı yapıştırılmış halde yolun kenarına bırakılmış bir araç. LeBay aracı o kadar çok sevip değer vermişti yeni sahibine satıldığında LeBay'ın ruhuda araça işlemiş halde. Yeni sahibi de Arnie( sevmedim) okulda sürekli alay konusu olan yüzü sivilce kaplı olan bir çocuk. Christine'i görür görmez vuruluyor ve ailesi,Dennis hep karşı çıkıyor. Araba da kötü bir enerji var ve bazen çürümüş et kokuyor. Ancak Christine hiç masum değil. Arnie Christine ile değişmeye başladıkça korkunç olaylar süreklilik kazanıyor. Yazara hayran kaldım çünkü her kitabında (tabi şimdilik 4 kitabını okudum ) konu hiç benzemiyor. Ufacık bile...  Kitap çok iyi ancak Sadist baya başkaydı benim için. Ama Sadistten sonra 2. Sıraya yerleşti. İnsanın öfkesi nefretinin onun en çok sevdiği eşyaya geçmesi baya farklı. Bence bu yazarı okuyun👍🏿


Yorumlar

Popüler Yayınlar