Sadist

Kitap Adı:  Sadist / Misery
Yazar: Stephen King
Yayınevi:  Altın Kitaplar
Sayfa Sayısı: 344

Arka Kapak;

Çok ünlü bir yazardı, ama bir gün, hayatta kalabilmek için kitap yazması gerekeceğini hiç düşünmemişti...

Kitap Hakkındaki Yorumum;

Sadist dün bitmişti. Ben çok çok beğendim hatta bayıldım. Karakterler çok iyi yansıtılmış ve olaylar korkunç olmasa da insanı hafif geriyor.  Kitabı elime aldığım ilk anda bağlandım ve kopamadım ara bile vermedim. İnsanı içine daha ilk sayfalarda çekiyor. Gelelim kitaba; Paul Sheldon bir yazar. Yeni kitabını yazıp bitiriyor ve yolda kaza geçiriyor. Paul'u bulan ise 'deli' Annie Wilkes. (Tüylerim ürperiyor hatırladıkça.) Annie Paul'un bir numaralı hayranı. Paul'un yazıdığı Misery serisini defalarca okumuş ve bayılıyor. Neyse Paul'u kazadan kurtaran Annie ilk zamanlar ona bakıyor Novril(ağrı kesiciler)veriyor, çünkü Paul'un bacakları kırık. Ancak Annie'nin Paul'a karşı sürdürdüğü ilişkinin şiddeti artıyor. Pis kovadan su içirmeler ki bu en iyisi. Paul en son Misery kitabında ana karakter olan Misery'i öldürünce işler kopuyor, Annie için. Misery'nin ölümünü kabullenemeyen Annie yeni bir kitap yazması için baskı yapıyor sonra da gelsin işkenceler😂 
Paul'un Annie'nin geçmişini okuduğu kısım süperdi ya😍Gerildiğim nokta ise;  ben olsaydım Paul'un yerinde ne yapardım? Bu kısım bence sıkıntılı. 
Filme gelirsek,  bugün izledim filmi. Ve beğenmedim bence tamamen uyumsuz. Karakterler çok iyi hele ki Annie ama olaylar ve sonuçların çoğu kitaptan farklı. Annie gibi kızasım geldi. Ne yani siz hafıza kaybı mı yaşıyorsunuz kitap böyle değildi diyerek bağırasım var. Belki birazda kan dökerim😅 Sadist'i Göz ve Hayvan Mezarlığı kitaplarından kat ve kat daha fazla sevdim. Bayıldım ya . Alın okuyun. Mutlaka.🙄

Yorumlar

Popüler Yayınlar