Cezeri'nin Olağanüstü Makineleri Cilt 1


Kitap Adı: Cezeri' nin Olağanüstü Makineleri Cilt-1
Yazar:Cezeri
Yayınevi: Papersense
Sayfa Sayısı: 318

Kitap Hakkındaki Yorumum;

Cezeri'nin Olağanüstü Makineleri #kitapyorumu 
Kitap 2 ciltli ser halinde ve ben sadece 1. Cildi okudum bitirdim. 
Bir makine mühendisi olarak Cezeri ve eserleri bölümü oldukça güzeldi. Eserin içerisinde Cezeri'nin orijinal eserinin iç sayfası var tamamen aynısı. Sonrasında kendisini anlattığı bölüm var sonrasında ise yaptığı makine çizimleri ve açıklamaları var. İnsan bir makineye bakınca onu bir bütün olarak görüyor ve nasıl oluştuğunu hangi parçaların bir araya geldiğini bile bilmiyor. Cezeri en ince ayrıntısına kadar anlatıp çizmiş. Güneş saatine göre zamanın geçişini bildiren su saati çizimleri acayip ilginç bu konunun ilk 4 bölümünü çok sevdim. Cezeri sadece makine bilgisiyle değil birçok ilimi bilmesiyle ünlü misal astronomi. Ama en güzel filli su saati kesinlikle. Hayran kaldım ona. Bu ne incelik bu ne ince düşünüş.

Yorumlar

  1. Merhabalar bu kitabı bana ödünç verebilir misiniz veya satinda alabilirim sizden numaram 5558777162 mesaj atabilirsiniz

    YanıtlaSil
  2. bu kitabın ikinci cildini bulamıyorum sizde varsa bende satın alabilirim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar