Son



Kitap Adı: Son 
Yazar: Alexandra Oliva
Yayınevi: Martı Yayınları
Sayfa Sayısı: 416
Arka Kapak;


Önce kanına girecekler. Hayali zorluklar yaratıp, olmadık ödüller vaat edecekler. Sırf güvenini kazanmak için.

Güvenme.


Sonra yanına tanımadığın insanlar katacak; en derin, en mahrem korkularınla yüzleştirecekler. Seni oyuna getirip vazgeçirmek için.

Vazgeçme.


En son rüyalarına göz dikecek, sınırlarını zorlayacak, ışığını çalacaklar. Ama sen, sonu ne olursa olsun, içindeki sese inan.

Karanlığa teslim olma.


Patlak veren bir felaketle rayından çıkan bir reality-show yarışması ve kendilerini bekleyen tehlikelerden habersiz, kaybetmemeye kararlı yarışmacılar. Sonu belirsiz bir hayatta kalma oyunu ve bu oyunun parçası olmayı reddedip içgüdülerine tutunan bir kadın. Okurların ve eleştirmenlerin övgüyle karşıladığı Son, insan ruhunun sınırlarına dair, ele avuca sığmayan, kışkırtıcı bir hikâye.

Yayın hakları 20'den fazla ülkeye satıldı.

Sıra dışı kurgusuyla tüm dünyada ses getirdi.
Yayınlandığı ülkelerde yılın kitabı olarak öne çıkarıldı.

"Kitabı okurken kendinizi, son süratle uçuruma doğru giden bir arabanın ön koltuğunda oturuyormuş gibi hissedeceksiniz."

-Amazon-


"Alexandra Oliva alabildiğine samimi ve sezgi dolu kalemiyle, kendini okura sevdiren, kanlı canlı bir kadın karakter yaratıyor."

-Publishers Weekly (Starred Review)-


"Gerilim yüklü, muhteşem ve zekice kaleme alınmış bir hikâye. Okurken geçirdiğim bir saniyeye bile acımadım."

-Lauren Beukes, The New York Times Çoksatan Yazarı-
(Tanıtım Bülteninden)

Kitap Hakkındaki Yorumum;

Son bitti. 
Okuduğum en iyi kurgulanmış reality-show konusunu bünyesinde barındıran bir kitap oldu benim için. Başlardan biraz korkularım vardı acaba başka kitaplarla benzerliği var mıdır diye? Cevap olarak "Alakası yok." Bence daha zalim bir kitap. Ve mükemmel, harika. Resmen içine hapsetti beni.☺️Okurken yaşadığım tek sorun karakterler oldu nedense canlandıramadım. Asyalı bebek, Avcı , Şeytab Çıkaran gibi lakaplarla anılıyorlar ve ben biraz zorlandım diyebilirim. Zoo ise bizim ana karakterimiz ona çok gıcık olsamda yer yer üzüldüm diyebilirim. Kitapta çekim ekibinden de bahsedilmesi daha çok hoşuma gitti. Daha bi gerçeklik katılmıştı. Karakterlerin Zoo gibi yetişkin olması da iyiydi. Konusuna gelirsek; Zoo' nun da aralarında bulunduğu 12 kişiden oluşan bir yarışmacı grubunun katıldığı bir yarışma. Kazanç 1 milyon dolar. Yarışma devam ederken dış dünya da. bir salgının patlak vermesi ve ölümlerin baş göstermesi ile yarışma bitiriliyor. Çoğu yarışmacı karantinaya alınıyor tabi bazıları da geri de unutuluyor. Salgından haberi olmayan  ve hatta yarışmanın devam ettiğini düşünen Zoo hala yarışıyor. Ve böyle bir şeyin olacağına inanmıyor. Yol boyunca Zoo'yu bekleyen çok şey var. Yazar çıtayı çok kaliteli şekilde yükseltti. 😍😍
"Ad tenebras dedi."
" Karanlığa teslim oluyorum."


Yorumlar

Popüler Yayınlar