Bay Süper Kahraman



Kitap Adı: Bay Süper Kahraman 
Yazar: Aslıhan Kostak
Yayınevi:  Yakamoz Kitap
Sayfa Sayısı: 192
Puanım:  3/5



Arka Kapak;


“Bayan Süper Kahraman” hikâyesinin gerçek kahramanı Nihan’dı.
Ümit’in yokluğunu nihayet kabullenmeye başladığı günlerden birinde, karşısına Ozan çıktı. Ozan doktordu. Başarılıydı. Akıllıydı. Kaslıydı. Ve fazla yakışıklıydı.
Acaba bir Bay Süper Kahraman, tam olarak böyle mi olmalıydı? Peki ya bir erkeğin gerçek bir süper kahraman olabilmesi için, kızın hayatına girmesine gerek var mıydı?
Nihan biliyordu ki; bu seferki hikâye bambaşkaydı. Çok başka türlü bir aşktı.
Ve bu aşkın karşısında içinde çınlayan iki ayrı ses vardı. Bunlardan birisi devamlı olarak aşk şarkıları söylüyor ve açılmasını istiyor; diğeri ise yalnızca susması gerektiğini haykırıyor ve sakince direniyordu.
İçinde beslenip büyüyen koskocaman bir duygu olduğu doğruydu. Bu engel olunamaz hislerin karşısında, acaba hangi sesi dinlemesi daha doğru olurdu?

(Tanıtım Bülteninden)

Kitap Hakkındaki Yorumum


   Hazin sonların kızı Nihan yine uslanmadan yoluna devam ediyor. Ah be Nihan ben anladım böyle olacağını ama sen yine kalbine yenik düştün. Aslında üzülüyorum karaktere ama çok aceleci.İlk kitapta Ümit tarafından terk edilen Nihan, Ümit'i unutmaya çalıştı ve üstünden bir yıl geçti. Bir devri atlattı. Nihan, bu sefer ise doktor Ozandan hoşlanmaya başladı, ağırdan alacağını söyleyip 2-3 günde Ozan'a aşık olarak yine karmaşalar yaşadı. Bir çok emek harcadı, zamana bıraktı ama olmadı...Nihan'ın karakteri benim ile çok zıt. Bunu ilk kitap yorumunda da söylemiştim. Kitabı okurken ben tam Ozan gibi bir karakter olabilirim diye düşündüm. Kitapta ara ara yer alan tariflere bayıldım bir kaç tanesini deneyip paylaşmak istiyorum bakalım nasıl olacak. Genel olarak elinize aldığınız gibi bitireceğiniz. Sizi sürükleyecek ve acıktıracak mis kokulu bir kitap.

    " Bir çiceği seviyorsan bırak var olsun. Sevmek, sahip olmak ile ilgili değildir. Sevmek, değer vermek ile ilgilidir."
 -OSHO


Yorumlar

Popüler Yayınlar