Takvim Kızı Ocak


Kitap Adı:  Takvim Kızı Ocak
Yazar:  Audrey Carlan
Yayınevi:   Arkadya Bitter
Sayfa Sayısı:  164

Arka Kapak;


Para! Para! Para!
İşte bu kadar basit. Herkes gibi benim de ona ihtiyacım var. Hem de çok!Üstelik o parayı bulmak için yalnızca bir yılım var. Yoksa bir mafya babası bu dünyada herkesten çok sevdiğim adamı yani babamı bilirsiniz işte, BOM!Peki, o kadar parayı nereden bulacağım dersiniz?Elbette çalışarak! Fakat bu sizin bildiğiniz işlerden değil. Kuralları olan, tehlikeli ama bir o kadar da tutkuyla yapılması gereken bir iş.Kurallar belli. Her ay farklı bir adam.Âşık olmak yok, bağlanmak yok, yakınlaşmak yok… Tek yapmam gereken birbirinden zengin ve yakışıklı adamların kollarına girip salınmak. Desem de inanmayın… Tabii ki işler öyle yürümüyor. Hiçbir zaman öyle yürümez.Yine de eğlenceli olacağını düşünüyorum. Unutmayın her ay bir adam. Ben Mia Saunders. Cemiyetin yeni Takvim Kızı! İddia ediyorum bana abone olacaksınız.(Tanıtım Bülteninden)


Kitap Hakkındaki Yorumum

136 sayfa ve hızla okunuyor. Genel olarak rs'deyseniz elinize alıp hemen okursunuz ve toparlanırsınız. Genel olarak sevdim,ancak bazı kısımlarını hissedemedim gibi. Ayrıca Mia'ya ve Wes'e uyuz oldum. Karakterler çok uzak geldi. Ayrıca eğer cinsellik içeren kitapları sevmiyorsanız pek tavsiye edemem çünkü kitabın ana konusu o😂 
Mia babasını kurtarmak için para bulmak zorunda, parayı da eskortluk yaparak kazanacak. Her ay başka bir adamla hemde. Tabi ki aşık olmak, bağlanmak yok gibi kurallar olsa da Wes gibi yakışıklı bir adam mevzu bahis ise elden ne gelir. Sonuçta Wes'i bırakmak zorunda çünkü Şubat'ta başka bir adamla çalışmalı.






Yorumlar

Popüler Yayınlar