Çöl Rüyası




Kitap AdıÇöl Rüyası
Yazar:Ayşe Ebru Tezcan
Yayınevi: Dex Kitap
Sayfa Sayısı: 376
Puanım: 4.5/5



Arka Kapak;


Arap Ateşi Herkesi Kavuracak!

"Dünyaları versen beni satın alamazsın."
Dedi Serap.
"Yerinde olsam bu kadar büyük konuşmazdım."
Dedi Omar.
Omar hiç reddedilmemişti,
Serap hiç bu kadar asağılanmamıştı.
Ama aşk ateşi,
İstanbul Boğazı'ndan
bedevi çöllerine...
ikisini de yaktı.
(Tanıtım Bülteninden)


Kitap Hakkındaki Yorumum


    Okumaya başladığım ilk sayfada beni yakalayıp merak ile kendini okutan kitap Çöl Rüyası- Aşkın Ateşi. Uzun zamandır aşk kitabı okumadığım için resmen bir çırpıda okudum. Ancak😂  nasıl desem aşk kitabı olduğu için gidişatını kestirebiliyorsunuz, Türk dizisi tadında... Ancak 😂😂 işin işine Dubaili yakışıklı bir adam koyma fikri çok hoşuma gitti. Gözlerimin önünde Omar'ı canlandırmaya çalıştım durdum. Ve sonra da ona sinir oldum. Serap turist rehberliği yapmak istiyor ve işinin ehli Cihan Bey'in yanında stajyerliğe başlıyor. Günlerden bir gün 🙊🙊 Dubai den çok zengin çok çok zengin bir adam geliyor Omar. Sonra ise 💜 burasını tahmin edin artık. Güzelim Burcu Serap'a her şeyi anlattı da Serap kolay inandı bence.O Can kişisi varya  onu da boğasım geldi.Ancak bunun haricinde kitap beklediğimden hızlı ilerlediği için (konu olarak )sevdim ve sonlara doğru Omardan şüphelenmeye başladım. Kesin bir şeyler çeviriyor kesin bakalım o da ikinci kitapta ortaya çıkar nasıl olsa. İkinci kitabı ciddi bir merakla okuyacağım.


Yorumlar

Popüler Yayınlar