Dönüş Yok


Kitap AdıDönüş Yok
Yazar: Aslıhan Yayla
Yayınevi: Martı Yayınları
Sayfa Sayısı: 272
Puanım: 5/5

Arka Kapak;


    Önce karanlık selamlar seni. Görüşünü kinle bürür, daha sonra en yakın dostunun yalnız kendin olduğunu anlarsın. Güven güvensizlikle yer değiştirir. Üşümeye başlarsın, yalnızlık seni hiç olmadığı kadar bir başına bırakır. Tam o an dipte, en derinlerde bir ses fısıldar kulağına. “Adalet!” İşe yaramadığını düşündüğün ayakların soğuk zeminden güç alıp seni ayağa kaldırır. Güç, üşüdüğün bedenini bir anne sıcaklığı gibi sarmalar. Gözlerin artık karanlığa alışmıştır. Tek yapman gereken bulunduğun hücreden çıkıp sana yapılanları misliyle ödetmektir. Hayatının 10 yılına yayılan bir plan yaparsın. Kapana tıkılıp kaldığın her günün hesabı için, hayatını karartanların bedel ödemesi için varını yoğunu, tüm yaşamını ortaya koyarsın. Sonu ölümdür, kandır, felakettir. Ve bilirsin ki bu yolun sonundan “Dönüş Yok”tur…

(Tanıtım Bülteninden)

Kitap Hakkında Yorumum:

    Okurken sizi zerre sıkmayan film izliyormuş tadı veren bir kitap. Öykü'nün yerinde olsaydım( olmak istemezdim) kafayı yerdim ve aynı nefreti beslerdim. Daha ilk sayfalarda o bağırsak kelimesi geçti ya , bir tuhaf oldum. O andan itibaren kitaba karşı düşüncem değişti, daha sert bir beklenti içine girdim. Öykü sert ancak kırılgan biri. Neyse Öykü'yü hele bir geçelim, arkadaşlarına gelelim... Ozan'a fena halde gıcık oldum; güzel kız, cici kız sanki kuş besliyor😂 Bunu belirtmesem olmazdı. Kaan bile Ozan'dan sevimli geldi düşünün artık...     Ayrıca şunu da belirtmeliyim ki Öykü'nün defterine yazdığı hatıra kısımlarını çok sevdim oraları okumak çok keyifliydi.
   Sahip olduğunuz her şeyin yalan olduğunu öğrenseniz ne yaparsınız? Evliliğiniz, dost dedikleriniz yalan olsa ve adım adım sizi karanlığa sürükleseler... İşlemediğiniz bir cinayetle suçlansanız... Anneniz bile size inanmasa... Düşünmesi bile zor. Kahramanımız Öykü tüm bunlara direnip intikam almak için dönüşü olmayan bir yola giriyor. Ancak başkasının maskesi altında ne kadar saklanabilir ki? 

Bu arada şunu da belirteyim. Sonuç hemen geldi değil mi? Ben biraz daha gider hatta ikinci kitap bile çıkar düşüncesiyle okuyordum bir anda afaladım her şey ortaya çıktı😂 Ancak güzel oldu hele o öldürme şekilleri yok mu😱🙄 ürkünç

Yorumlar

Popüler Yayınlar