Yan Evin Sırrı



Kitap Adı:  Yan Evin Sırrı
Yazar:  Shari Lapena
Yayınevi:  Doğan Kitap 
Sayfa Sayısı:  316
Puanım:  5/5



Arka Kapak;


  Yan evin duvarlarının ardında neler yaşandığını asla bilemezsin…

   Marco ile Anne, komşuları Cynthia ile Graham’ın evine akşam yemeğine davetlidirler. Cynthia altı aylık bebekleri Cora’yı getirmemelerini özellikle rica etmiştir. Bebek bakıcısı yemekten az önce gelemeyeceğini söyleyince Marco bir plan yapar. Bebek telsizini yanlarına alacaklar ve bitişik evdeki bebeklerini sırayla, yarım saatte bir kontrol edeceklerdir.

   Marco ile Anne gece 1’de eve döndüklerinde bebeklerini yatağında bulamazlar. Cora’yı en son 12.30’da gören Marco’dur. Eve gelen Dedektif Rasbach’ın ilk şüphelileri çıldırmanın eşiğindeki Anne ile Marco’dur…

(Tanıtım Bülteninden)

Kitap Hakkında Yorumum;
   Polisiye -Gerilim çok fazla okumayan ben bu kitaba bayıldım. Hem çok akıcı hem de insanı merak ettiriyor. Şüphelendiğim kişi çıktı sonunda ama yine de beni çok sardı. Severek okuduğum kitaplar arasında yerini aldı. Bu türü seviyorsanız bence seversiniz. Konu itibariyle güzel ve sayfalar parmaklarınızın arasından hızla akıyor.😍😍 Sanırım bu türe ait başka kitaplar da okumalıyım.

   Anne ve Marco güzel bir aile, benekleri ile çok mutlular. Komşuları;ı Cynthia ile Graham’ın Anne ve Marco'yu akşam yemeğine davet ediyor. Tek sorun 6 aylık bebekleri Cora'yı getirmemelerini istiyorlar. Çiftimiz de dönüşümlü olarak yarım saatte bir Cora'yı kontrol ediyor. Davetten sonra eve dönen Anne ve Marco Cora'yı yatağında bulamıyor, en son kontrol eden ise Marco. Eve gelen dedektifler sorguya başlayınca gizlenen sırlar açığa çıkıyor. Peki kim ne için kaçırdı? Kim? Kim? Peki o amaç için değer mi? 😂😂 kesinlikle tavsiye ediyorum. Çok güzeldi👍🏻

Yorumlar

  1. ya o 157. sayfa var ya, neydi o öyle, ciğerimi yedim ciğerimi ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =))) cidden öyle okuduğum en iyi kitaplar arasında ve beni çok şaşırttı

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar