Falcı



Kitap Adı:  Falcı
Yazar:  Stephen King
Yayınevi: Sayfa 6
Sayfa Sayısı: 328
Puanım: 5/5

Arka Kapak;


       Mükemmel bir ailesi, iyi para kazandığı bir işi ve sorunsuz, mutlu bir hayatı olan ünlü avukat Billy Halleck’in tek sorunu fazla kilolarıdır. Ancak Billy’nin hayatı yaşlı bir Çingene kadına arabasıyla çarpıp ölümüne sebep olmasıyla tamamen değişir. Mahkemede aklanan Billy bu kötü olayı arkasında bırakmaya çalışırken ölen kadının babası onun yanına gelip yüzüne dokunur ve şöyle fısıldar: “İncel.”
       Bu olaya o an bir anlam veremeyen Billy ertesi gün bir kilo verdiğini fark eder. Sonraki gün bir kilo daha verir, sonra bir kilo daha, bir kilo daha…
        Zayıflaması artık engellenemez boyutlara erişmeye başladığında Billy bunun korkunç bir lanet olduğunu fark eder. Şimdi ya bu laneti kabullenip ölecektir ya da Çingene’yi ikna edecektir.
Tabii onu bulabilirse…

(Tanıtım Bülteninden)


Kitap Hakkındaki Yorumum;

  1. Stephen King kitabım kendisi.
Hala en sevdiğim King kitabı Sadist, sanırım bu değişmeyecek. Ancak Falcı 2. Sıraya yerleşti. Çok çok güzeldi, çok beğendim kitabı. Resmen Sadist kitabının kıvamında. Konusunu beğendiğim için aldım ve iyi ki de almışım. 
Kitapta Stephen King'in adının geçmesini sevmedim ama, büyüyü bozdu bence. 'Aynen Stephen King romanlarındakiler gibi konuşmaya...' bu cümleyi sevmedim ya🤛🏻 
@sayfa6 çok güzel bir şey yapmış, yeniden basmış 😊🙏🏻 tek sıkıntı sayfaları çok ince. İlk başta alışamadım bir sayfa çevirirken bi bakıyorum 3 sayfa çevirmişim. Onun dışında kapak çok iyi tam benzemiş 😅
Herneyse gelelim konusuna;
Billy Halleck fazla kiloları dışında iyi bir hayata sahip, yaşlı bir çingene kadına arabasıyla çarpıp ölümüne sebep oluyor. Mahkemede Billy suçsuz bulunuyor çünkü kadın birden yola atlıyor ve etrafına bakmıyor. Ölen çingene kadının babası Billy'nin yanına gelip, yüzüne dokunup 'İncel' diyor. Ve Billy bu adamın ona dokunuşunu hiç unutamıyor. Sürekli kabuslarında görüyor hatta uyanıkken bile. Ve Billy'i bekleyen başka bir şey daha var. Kötü bir şey. Sadece Billy'i değil başka insanları da bekleyen bir şey. Çünkü yaşlı adam sadece Billy'e dokunmadı. Her gün kilo veren Billy laneti durdurmak için elinden gelen herşeyi yapmak zorunda. 
Çingeneler halk tarafından istenilmiyor, kötü muameleye maruz kalıyor. Paranı alırlar, şöyle yaparlar böyle yaparlar denile denile aha da gördün mü gününü Billy 😂😂😂 ve Billy'nin karısından nefret ediyorum 😡😡Bölümlerin başında Billy'nin kilosu da yazıyor cidden çok iyi olmuş belirtmeleri 😂 çok beğendim tavsiye ediyorum. Hatta bu kitapla King okumaya başlayabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar